Cara Close Sale Whatsapp



Ramai Internet Marketer dan Peniaga Online di Malaysia menggunakan medium Whatsapp untuk Close Sale Produk mereka. Sebab, aplikasi whatsapp ini adalah yang paling popular di Malaysia. Dengan pelbagai kemudahan sosial yang ada pada aplikasi whatsapp ini, memberi peluang terbaik kepada peniaga-peniaga online untuk memasarkan produk mereka.

Namun begitu, bukan semuanya mudah seperti yang disangka. Kadang-kadang dah pm, hantar info produk..Pastu senyap !! krik2 .Bagai nak gila tunggu balas whatsapp !

Apabila beritahu Harga, terus diam ! Tanya bila nak bankin duit, message double tick tapi tak baca ! Tunggu gaji masuk la, Tanya suami dulu lah dan macam-macam lagi..

Kadang-kadang ada yang bila kita follow up, terus block whatsapp kita. Inilah masalah yang sering timbul bila tiap kali group coaching.

Sabar..Bawa bertenang..percayalah. Bila kita berusaha pasti ada rezeki untuk kita. Cuma, mungkin kita masih belum temui teknik yang betul untuk close sale. Ataupun skrip close sale kita tak begitu Ummph!! untuk prospek beli dengan anda...

Nah, Ustaz nak kongsikan dengan anda...mereka yang telah berjaya menawan hati dompet prospek untuk dimasukkan dalam akaun bank mereka ! Hanya dengan mengubah SKRIP CLOSE SALE ! Hari-hari akaun bank masuk duit !!



17 PM, 13 ORG BANK IN !!



1 HARI CLOSE 4 ORDER !

 

SEHARI DAPAT CLOSE 3@4 ORG !



DALAM SEHARI 3,4 SALE SAYA BOLEH!



5 ORG PM, DPT 4 ORG BELI !





Fizo Omar pun guna skrip close sale ni! 


Apa lagi, dapatkan segera Panduan Skrip Close Sale !

Semoga tidur anda lebih indah selepas ini...hehe



Sekian, Yang Ikhlas
Ustaz Blogger


Comments