No.1 Best Seller # Novel Semusim Di Barzakh



Anda peminat Novel?

Anda wajib miliki Novel Semusim Di Barzakh ! Novel ini ditulis oleh Ustaz Hadi Fayyadh. Novelis Islami yang tidak asing lagi di bumi Malaysia ini. Nama beliau menjadi bualan ramai selepas penerbitan dua buah beliau iaitu buku Intai Cinta Di Teratak Cita-cita dan buku Tarbiah Dari Langit .

Debaran getir tibanya saat kematian begitu dekat apabila membaca ayat-ayat novel ini. Sambil bait-bait katanya  yang mencengkam jiwa. Ianya bukan rekaan logik akal penulis. Namun ia sebuah karya yang sangat menyentap jiwa-jiwa yang sering dahagakan tarbiah rohani sebegini.



Benarlah kata orang, novel ini Best Seller ! Mana tidaknya ada yang tersentuh hati selepas membacanya. Lagi menyentuh jiwa, ada saudara kita yang memeluk Islam disebabkan hasil penulis muda ini ! Alhamdulillah, Syukur..Semoga Novel ini jambatan Syurga bagimu.



Tiada siapa yang pernah menjengah ke Alam Barzakh, melainkan yang telah pergi TIDAK akan kembali. Keadaannya yang sebenar hanya disampaikan melalui apa yang diceritakan oleh Rasulullah SAW, Jadi apakah benar novel ini ingin menyingkap sesuatu yang mustahil?

Adakah ia adalah Barzakh yang diceritakan? Bacalah dan terokailah hikmah yang sarat di dalam pelayaran bahtera sastera jiwa agama yang telahpun digarapkan. Ia bukan suatu Fitnah atau rekaan, tetapi berdasarkan pengalaman sebenar seseorang.

Benar atau tidak..Jom Dapatkan segera..




Comments